Bericht voor Alex (filmpjes spelling)

Dag Alex,

Eerst heb ik een vraag voor jou. Ik weet niet hoe het komt, maar ik kan niet rechtstreeks tegen jou 'spreken' via Skype. Misschien komt het omdat je enkel een 'gastaccount' hebt (dat is niet erg). 
Vorige week dinsdag was er een groepsgesprek met (bijna) heel de klas. Dat was nogal hectisch, daarom heb ik kleinere groepjes aangemaakt. 
Kan je op deze link klikken a.u.b.: https://join.skype.com/lPCatVfaIh8h
Dat is de groep waar jij in zit. Dinsdag bel ik jouw groep op om 13 uur en donderdag bel ik heel de klas om 13 uur. Hopelijk kan je eens deelnemen aan het Skypegesprek.

Groetjes,

juf Dorien

PS: Het is niet erg als sommige lessen (Nederlands, wereldoriĆ«ntatie, …) te moeilijk zijn. Je kan het proberen en als het niet lukt, mag je stoppen. Ik vind het wel leuk dat je steeds meedoet met de andere opdrachten. Je rotstekening vind ik bijvoorbeeld erg knap gedaan! Proficiat!


Hier vind je de filmpjes van juf Ilse die je nodig hebt voor de lessen spelling.





Geen opmerkingen: