MAANDAG 20 APRIL

Voor we beginnen: lees het bericht 'nieuwe leerstof vanaf maandag' dat ik op zaterdag op deze blog geplaatst heb.

Hier vind je het materiaal dat je nodig hebt voor de opdrachten van vandaag.

Lukt iets je niet? Probeer het nog eens opnieuw, herbekijk het filmpje, zoek informatie op, …
Lukt het dan nog niet, schrijf dan op het blad 'dit wil ik vragen aan de juf' wat je wil vragen of waar je extra uitleg over wil. Dringende vragen mag je ook rechtstreeks typen in het groepsgesprek op Skype.


FRANS

1) Intro



2) Écoutez, lisez, jouez (deel 1)

- Dialogen M11

Je mag kiezen welk filmpje je gebruikt, of je kan ze ook combineren: bij het eerste filmpje hoor je de cd (dat lijkt me handig voor de luisteroefening, want dan hoor je verschillende stemmen), bij het tweede filmpje leest de juf de tekst wat trager voor (dat lijkt me handig voor het luidop herhalen). Het playbacken kan je misschien eens met allebei de filmpjes proberen? Bonne chance!







- Dialogen M11 + vertaling


------------------------------------------------------------------

Klaar met alle verplichte opdrachten van vandaag?
LAAT WETEN AAN DE JUF HOE ALLES VANDAAG GING


Klik hier als al je schoolwerk klaar is en vul het formulier in. Wees eerlijk!

Hierna ben je klaar met je schoolwerk. 👏👏👏 Proficiat, ik ben fier op je!

Heb je nood aan extra werk? Werk dan aan de challenges (je mag ook nog werken aan de 'oude' challenges, want tot nu toe is er nog niemand klaar met 'alles') of kies een opdracht uit het lijstje 'extra werk'. Of verveel je eens, want als je je verveelt, krijg je soms de leukste ideeën!

Geen opmerkingen: